www.car.cz
 

Koerber-Vršecký 2:2. A poprvé spolu z první řady
     14.7.2005 09:58 - tisková zpráva


Koerber-Vršecký 2:2


Přestože bodový stav jezdců Buggyra International Racing Team Davida Vršeckého a Gerda Koerbera je zatím 196:180 ve prospěch českého truckera, srovnal německý trojnásobný mistr Evropy na Nurburgringu skóre v počtu vítězství v pohárových závodech.

„I když je za každé vítězství stejný počet 20 bodů, výhra na Nurburgringu je pro mě nesmírně důležité,“ řekl Koerber vzápětí poté, co se po dojezdu do cíle vymanil z objetí mechaniků. „V první řadě se jedná o triumf na skutečně legendárním okruhu, který má velký ohlas v celém motoristickém světě. A taky jsem se předvedl všem domácím sponzorům, bez jejichž podpory se finančně tak náročný sport, jakým je truck racing nedá dělat. Navíc v nesmírně dramatickém závodě, ve kterém se bojovalo o vítězství do posledního kola.“

Přestože se Koerber systematicky dotahuje na svého stájového druha, měl David po svém nedělním pohárovém výpadku z Gerdova výsledku radost. „Je pravda, že jsem chtěl po tréninkovém traťovém rekordu a kvalifikaci vyhrát i pohárový závod. Byl jsem přehnaně nabuzený, asi proto jsem nejdříve probrzdil a v dalším kole po střetu se Seilerem vypadl.

Zbytek závodu jsem poslouchal z vysílačky. Ještě dvě kola před koncem jsem měl strach, jestli Gerd dokáže udržet alespoň druhé místo, protože Antonio Albacete jel na krev. A najednou byl první. Skvělá práce.“ Pocity štěstí prožíval i technický ředitel týmu Mario Kress, který má značný podíl na tom, že racetruckové Buggyry svádějí ve své první sezóně boje o mistrovský titul. Jeho nesmírnou radost mírně kalil pouze nedělní výpadek Davida.

Mým snem jsou David a Gerdem na prvním a druhém místě. Po kvalifikaci jsem cítil, že by to mohlo na Nurburgringu vyjít. Před startem se mě ptali novináři, jestli určíme týmovou strategii. Donekonečna jsem jim vysvětloval, že náš tým uplatňoval týmovou strategii poprvé a naposled v roce 2002!

Teď ale svým způsobem lituji, že jsem o ní nerozhodl před nedělním závodem. David chtěl strašně moc vyhrát a dělal chyby. Kdyby jel na druhé místo, slavili bychom double. Jen tak mimochodem, Jochen Hahn, který v sobotu vyhrál a v neděli dojel třetí jel sice na Mercedesu, nicméně na šasi Made in Buggyra.“


Přestože spolu Koerber s Vršeckým bojují o třetí místo, odmítají hovořit o nějaké rivalitě. „Znovu opakuji, výhře na Nurburgringu se může z mého hlediska rovnat pouze zisk titulu mistra Evropy a ten letos nevidím moc reálně. V každém závodě ale pojedu jak nejlépe umím. Ostatně, jezdím tak celá život,“ tvrdí rezolutně Gerd Koerber.

A co na případný boj o třetí místo říká David Vršecký? „Více než na Gerda si budu muset dát pozor na Jochena Hahna, který jel v Německu skvěle. Je pravda, že před začátkem sezóny týmové vedení rozhodlo o tom, že jako úspěch budeme brát místo na stupních vítězů. Třeba na nich budeme s Gerdem společně.“

Další úspěch Buggyr


Poněkud ve stínu nedělního vítězství Gerda Koerbera na Nurburgringu zůstal další úspěch týmu Buggyra International Racing Systém. Poprvé v krátké historii své účasti ve třídě Race Truck odstartovali Gerd Koerber a David Vršecký do pohárového závodu z první řady.

Úspěch je pak o to cennější, že oba jezdci zvládli v průběhu neděle vyhrát vedle kvalifikačních závodů svých skupin také oba měřené tréninky, přičemž se David Vršecký jako vůbec první jezdec v historii třídy Race Truck dostal po hranici 1:58.00 na okruh.

 

Buggyra


 
 
Fotogalerie:   Rallye Bohemia 2005 od sportfoto.cz

 
 

© 2008 Webfarm s.r.o. - info@webfarm.cz - ISSN 1803-1692 - rss/xml doudoune canada goose pas cher  canada goose pas cher   canada goose Schweiz  Belstaff Leather Jackets canada goose