www.car.cz
 

Buggyra: Nuda v Roudnici nehrozí
     tisková zpráva


Kress zářil spokojeností
Přestože ještě včera ráno vyzařoval ze tváře šéfinženýra Buggyry Mario Kresse neklid způsobený dle jeho názoru malým počtem odtestovaných kilometrů, po dvojnásobném triumfu svých vozů zářil spokojeností. „Měl jsem zaručené informace o tom, že tým Petera Müllera investoval značné zdroje do nového závodního speciálu s tím, že nadvládá Buggyr je minulostí,“ řekl Kress vzápětí po skončení závodu. „David s Ludovicem odvedli skvělou práci, dokázali si počkat na nejlepší čas pro útok a odsoudili Markuse tak trochu do role statisty.“ Německý konstruktér, který podle dostupných zdrojů chystá svatbu je autorem vozu, se kterým se tým chystá příští rok do třídy Race Truck. Co se bližších informací týče, drží bobříka mlčení. „Nechejte se překvapit, bude to stát za to.“
Nezničitelný Karel
Přestože po odchodu Michala Adlta zůstal Karel Frič jediným kuchařem v početném týmu Buggyra, zvládá svou mamutí porci práce na jedničku, když dokáže vyhovět nejen náročnému a mlsnému českému osazenstvu týmu, ale také jeho zahraničním členům týmu. Nejvděčnějším strávníkem mezi piloty je dle Karlova názoru David Vršecký stačí, pokud se mezi nabízenými pokrmy neobjevují jakékoli produkty mající spojitost s rajčaty a po ruce jsou hranolky a dostatečná zásoba fidorek. Zcela spokojen je s fungováním kuchyně i Mario Kress.

V tomto případě se není čemu divit, neboť německá kuchyně nikdy nedráždila chuťové buňky. Španěl Antonio Albacete sice není stoupencem knedlíků a omáček, nepohrdne však sladkostmi a polévkou. Příjemným překvapením je pak Ludovic Faure ze země gurmánů Francie, který v Assenu vyměnil bez odmlouvání langusty za znojemskou s knedlíkem.

Nuda v Roudnici nehrozí
Rozhodně nudit se nebudou mechanici týmu Buggyra, kteří dorazili do mateřské Roudnice dnes, zhruba půl hodiny po půlnoci. Dvanáct hodin před nimi totiž dopravil do Buggyra Technology Center zdevastovaný speciál Antonia Albaceta. „Musela to být strašná rána,“ konstatoval šéf logistiky a bývalý mechanik týmu Petr Marek. „ Je utržená přední náprava a poničené bloky. Kromě toho je nutno vzít v potaz, že již v úterý 13. dubna odjíždíme do Barcelony, takže termín opravy je šibeniční.“ Šéf inženýr Buggyry Mario Kress odhaduje způsobenou škodu na Albaceteho voze na 70 000 Eur. Speciály Vršeckého a Faura utrpěly pouze dobré šrámy, není tudíž vyloučeno, že ve druhé části týdne budou testovat, neboť jak tvrdí Kress, testování není nikdy dost.

Spokojenost Faura
Nový jezdec Buggyry Ludovic Faure je po Velké ceně Nizozemí, na které vybojoval druhé místo velmi spokojen.
Jezdil jste v týmech DAF, Mercedes a Buggyra. Zkuste srovnávat?
Těžký úkol. Každé angažmá bylo něčím výjimečné. S Mercedesem jsem získal titul, u DAF jsem se podílel na vývoji vozu. Buggyra je zase mým prvním ryze privátním týmem.
Co zkusit srovnat úroveň jednotlivých speciálů?
Nelze srovnávat auto, se kterým jsem jel v roce 1998 s Buggyrou. Navíc Martin Koloc a Mario Kress se mohou věnovat práci na závodním speciálu, nemusí brát ohled na to, že jsou součástí nějaké značky.
V sobotu jsi si stěžoval na „třes“ svého vozu?
Je to pravda, nějak jsem se v něm necítil. V neděli bylo všechno jinak.

Buggyra

Oficiální stránky týmu: http://www.buggyra.com/cz/

 


 
© 2008 Webfarm s.r.o. - info@webfarm.cz - ISSN 1803-1692 - rss/xml doudoune canada goose pas cher  canada goose pas cher   canada goose Schweiz  Belstaff Leather Jackets canada goose