www.car.cz
 

Kart Arena Racing Team veze ze slovenské Baby zlato a bronz
     tisková zpráva


„Slovakia Matador 2004“
závod ME – 1. a 3. místo Kart Arena Racing Teamu

ME, MČR, ČST – „Slovakia Matador“, Pezinok – Baba: 24.–25. 7. 2004
Sedmý podnik MČR v závodech automobilů do vrchu se jako v loňském roce konal na Slovensku, přičemž se tento podnik započítával také do ME, seriálu o Česko-Slovenskou trofej (dále ČST) a také do FIA Zóny střední Evropy. Trať dlouhá 5,1 km vede od kamenolomu u Pezinku na horský přechod Baba. Celkové převýšení závodní trati činí 280 m a průměrné stoupání je 5,1 %.
Kart Arena Racing Team dorazil na místo konání závodu v pátek ve večerních hodinách, protože ještě v 15.00 hodin byl ze Vsetína havarovaný vůz ze Vsetína v lakovně v Brně. A tak po technické přejímce již dvou závodních vozů bylo pozdě večer a na nějaké seznamovaní s tratí už nebyl čas.

Protože šlo o závod ME, sešlo se na startu uctihodných 144 závodníků. Jak je při podniku ME zvykem, sobota byla vyhrazena pouze pro tréninkové jízdy, přičemž vyvrcholení – vlastní závod je až v neděli.

Sobotní ráno bylo slunečné a bylo jasné, že tréninkové jízdy proběhnou za ideálního teplého počasí. Tentokrát se ve skupině Super Production (dále jen SP) sešlo osm jezdců a tak se dal opět očekávat velmi tuhý boj, jak je již tradicí v této vyrovnané skupině. Po tréninku se vytvořilo pořadí: 1. Jean-Marc Charvin (F) se svým továrním Peugeotem 306, 2. Martin Jerman, 3. Tomáš Kusý, 4. Petr Vojáček, 5. Dan Michl… Na konci druhé tréninkové jízdy se ale projevila závada na převodovce továrního vozu Jean-Marc Charvina, který požádal náš tým o pomoc, případně o náhradní díly do převodovky. Mechanikům Kart Arena Racing Teamu tak „přibyl najednou“ další vůz Peugeot 306. Bohužel tovární speciál pro skupinu SP měl zcela jiný systém převodovky, a tak ozubené kolo 4. převodového stupně nešlo vyměnit, pouze provizorně „vyřadit“. To znamenalo pro jezdce Charvina citelnou ztrátu, protože musel nedělní závod absolvovat bez jednoho převodového stupně.

Nedělní ráno pohrozilo dešťovými mraky, a tak se zpočátku nevědělo, zda „mokré“ pneumatiky schovat či ne. Nakonec se počasí umoudřilo a obě závodní jízdy se jely za regulérních a srovnatelných podmínek pro všechny účastníky. S nástrahami trati se nejlépe vyrovnal jezdec Dan Michl, který se ujal vedení hned po první jízdě a dal rychle zapomenou na havárii ze Vsetína. Za ním se vytvořilo pořadí: Vojáček Petr, Kusý, Rybníček, Jerman, Charvin, Jermanová a Vojáček Lukáš. Toto pořadí se „potvrdilo také v druhé jízdě, pouze Lukáš Vojáček ji nedokončil a tak nebyl klasifikován.



Výsledky závodu ME: 1. Dan Michl (součet časů 5:17,043), 2. Petr Vojáček (5:18,738), 3. Tomáš Kusý (5:21,558), 4. Martin Rybníček (5:22,698), 5. Martin Jerman (5:22,779), 6. Jean-Marc Charvin (F) (5:23,799) a 7. Gábina Jermanová (6:13,248).
Protože se někteří jezdci přihlásili jen do závodu ME, bylo pořadí v boji o domácí mistrovský titul následující.
Výsledky závodu MČR: 1. Dan Michl (součet časů 5:17,043), 2. Tomáš Kusý (5:21,558), 3. Martin Rybníček (5:22,698), 4. Martin Jerman (5:22,779) a 5. Gábina Jermanová (6:13,248).

Další závod MČR, a také závod o ČST, se bude konat tento víkend 31.7.–1.8. v Bánovcích nad Bebravou na Slovensku. Kart Arena Racing Team zve srdečně všechny příznivce závodů do vrchu.

Tisková zpráva Kart Arena Racing Teamu, v Brně 27. 7. 2004


Průběžné pořadí MČR – skupina SP po 12 závodech:
1. KUSÝ Tomáš, Mgr. 152 bodů
2. MICHL Dan 145 b.
3. RYBNÍČEK Martin 101 b.
4. VOJÁČEK Petr 72 b.
5. BENEDIKT Petr 72 b.
6. JERMAN Martin 72 b.
7. JERMANOVÁ Gábina 45 b.
8. VOJÁČEK Lukáš 26 b.
9. SCHREIBER Pavel 16 b.
10. LOS Jiří 10 b.


 
© 2008 Webfarm s.r.o. - info@webfarm.cz - ISSN 1803-1692 - rss/xml doudoune canada goose pas cher  canada goose pas cher   canada goose Schweiz  Belstaff Leather Jackets canada goose