www.car.cz
 

Trucktrialový Velký Luh u Chebu byl extrémní. Nyní do Jihlavy
     tisková zpráva


Český TOI TOI Truck Trial 2004
Velký Luh u Chebu  12. a 13.6.2004
 
O víkendu 12. a 13.června se v pískovně Velký Luh u Chebu jel druhý závod letošního mistrovství ČR – ČESKÝ TOI TOI TRUCKTRIAL 2004.
Pořadatelé, písek, jíl a déšť připravili všem 33 posádkám v 7 kategoriích doslova extrémní terén. Závodiště čítalo 17 sekcí, ve kterých bylo vidět průjezdy bahnem a vodou, sjezdy z břehů lomu i výjezdy a prudká stoupání.
 
Posádky svedly ve všech kategoriích boj doslova o každý bod. Důkazem je výsledková listina, při jejímž čtení odhalíme rozdíly mezi jednotlivými místy 10 bodů, 5 bodů, ale také pouze jeden jediný bod….
 
Během obou soutěžních dnů se průběžné výsledky měnily po každé projeté sekci. Tak až do úplného závěru nebylo možné odhadnout, kdo obsadí přední příčky víkendového podniku. Vzhledem k tomu, že byl terén spíše měkký, nedošlo v průběhu soutěžního klání k vážnějším poškození závodních vozů a všechny dokončily závod.
 
V kategorii nejmenších sériově vyráběných vozů S1 jelo 7 posádek. První čtyři místa obsadily posádky s vozy Mercedes Unimog. Místo třetí si odvezla posádka vozu 104 Jiří Špeta, Vlasta Malíková. Na místě druhém se umístili bratři Martin Bílý a Josef Bílý se startovním číslem 114. Vítězi kategorie S1 se stala posádka vozu 106 Václav Kabourek, Milan Kočí.
 
V „es dvojkách“ startovalo 5 posádek. Nováčci závodu s číslem 201 na voze IFA 4x4 W50,  Robert Poselt, Petr Kropáček si za své atraktivní pády odvezli titul „Budkař závodu“. Třetí místo obsadila s IFOU 4x4 W50 posádka Tomáš Pražák, Ondřej Vodička.
Startovní číslo 211, Praga UV 80 s posádkou Pavel Cacák, Martin Sviták jezdí téměř stále na stříbrné pozici.
Místo první si ani v tomto závodě nenechala vzít posádka vozu Avia 4x4 s číslem 206, pánové Bohumír Čáp, Radovan Švanda. Ti jsou také úřadující mistři republiky.
 
Nejpočetnější skupinou tohoto závodu, kde startovní pole čítá 9 posádek, je kategorie S3.Právě tady mezi sebou posádky svedly boje nejtěsnější. Nováčci s vozem startovního čísla 333 doplatili na příliš úzké pneumatiky a skončili poslední. Čtvrté místo si vyjezdila posádka se startovním číslem 328, Petr Ryba, Roman Mašek na voze Praga V3S. O pouhé 4 body lepší byla posádka s číslem 320, František Horáček, Radek Houda a místo druhé s náskokem jednoho jediného trestného bodu získali pánové Jan Kotval, Miloš Bednář na voze s číslem 325 Iveco Cargo.
První příčku si s odstupem 350ti trestných bodů s přehledem pohlídala posádka vozu Tatra 148 4x4 s číslem 316, Jaroslav Dána, Jan Roubík.
 
V kategorii S4 se opravdu předvedly dvě posádky šestikolových Tater 813 6x6 a bavily diváky nejen v závodních sekcích, ale také mimo ně. Druhé místo si odvezla posádka startovního čísla 450 Pavel Vrbický, Luděk Musil, za 444kou Jiřího Křivky a Jana Kučery, kteří byli první.
 
Největší sériově vyráběné náklaďáky v kategorii S5 značky Tatra 813 8x8 kolos sedlá 7 posádek. Na třetím místě skončila posádka vozu 555, Rudolf Korytář ml., Lukáš Korytář. Druhé místo s odstupem 560 trestných bodů vybojovala posádka číslo 517, Rudolf Korytář st., František Říha.
 
Pozici nejvyšší si v letošním ročníku drží úřadující mistři ČR s číslem 520, Rostislav Drahokoupil, Vladimír Krčil, kteří měli o 27 trestných bodů menší skóre.
 
Mezi prototypy P1 a P2, jsme mohli vidět v obou kategoriích jen 3 posádky. Byť na první pohled nebylo téměř s kým soupeřit, závodníci svedli doslova urputný boj s každým kouskem všech závodních sekcí.
 
 
 
Další podnik extrémních závodů mistrovství ČR
Český Toi Toi Truck Trial 2004,
se jede 24. a 25. července.
Místo konání závodů: JIHLAVA RANČÍŘOV.
více na:
 www.trucktrial.cz
 

 
© 2008 Webfarm s.r.o. - info@webfarm.cz - ISSN 1803-1692 - rss/xml doudoune canada goose pas cher  canada goose pas cher   canada goose Schweiz  Belstaff Leather Jackets canada goose