www.car.cz
 

Dakar 2008: Henkel již počtvrté pomůže jezdcům v poušti
     14.11.2007 12:37 - tisková zpráva


Praha, 13. listopadu 2007

Oficiálním partnerem 30. ročníku Rally Dakar jsou značky Loctite® a Teroson
Společnost Henkel se již počtvrté zúčastní Rally Dakar, na kterou vysílá své značky Loctite® a Teroson jako oficiální partnery. Jubilejní 30. ročník této jedinečné akce se v roce 2008 koná pod záštitou značky Pattex coby oficiálního dodavatele.

Partnerský statut společnosti Henkel jenom podtrhuje její cíl
– prezentovat se čím dál výrazněji jako špičkový dodavatel průmyslových lepidel a tmelů, který na cestě za spolehlivostí, výkonností a inovací neustále posouvá hranice. Rally Dakar je ideálním místem pro vyzkoušení nově vyvíjených produktů
a potvrzuje, že výrobky značky Henkel si udržují vynikající kvalitu
i v podmínkách toho nejextrémnějšího závodu. To jasně prokázaly produkty značky Loctite® a Teroson, které si v uplynulých třech letech vybudovaly znamenitou pověst a získaly důvěru soutěžících.
V roce 2008 bude mít Henkel stanoviště ve všech třech kategoriích prostor – v prostorách pro veřejnost, v administrativním zázemí
i v místech technické přejímky. Všechny soutěžní týmy obdrží vysoce ceněnou soupravu pro nouzové opravy (Mechanical Emergency Kit) s užitečnou výbavou.

Tým Henkel bude zároveň poskytovat i odbornou pomoc při veškerých naléhavých technických problémech.
Skutečná služba soutěžícím
Tým specialistů společnosti Henkel tvoří technici, které většina soutěžících a hlavně jejich mechaniků zná spíše jako ‚Charlieho od Terosonu a Loctite®‘. Členové týmu budou jezdcům k dispozici při technické přejímce i v průběhu celé rallye a budou jim poskytovat rady i praktickou pomoc.
Nabídka společnosti Henkel obsahuje výrobky, které brání uvolňování šroubů, opotřebení ložisek a netěsnosti těsnění, umožňují výměnu rozbitých čelních skel, opravy děr v plastových součástech či zalepení všemožných rozbitých dílů – zkrátka širokou škálu aplikací, kterých je tolik, že je ani nelze všechny vyjmenovat.
V uplynulých ročnících to mnohdy byly právě kvalifikované služby
a vysoce kvalitní výrobky společnosti Henkel, které řadě jezdců umožnily rychle a efektivně opravit defekty a dostat se do cíle závodu. Není proto žádným překvapením, že účastníci Dakaru hodnotí značku Loctite ze všech sponzorských společností nejvýše. Uznání, kterého tato značka dosáhla mezi účastníky za pouhé tři roky, ukazuje, že produkty společnosti Henkel mají vynikající účinnost a že služby jí poskytované jsou hodnoceny jako nejlepší.

Řada výrobků složila úspěšnou „dakarskou zkoušku“ již v předchozích ročnících závodu. Příkladem malého, ale velmi důležitého komponentu, který může rozhodovat o vítězství nebo porážce, jsou anaerobní prostředky značky Loctite® pro zajištění závitů. Tyto komponenty fungují spolehlivě tam, kde mechanická zařízení selhávají. Na rallye je používají téměř všichni motocyklisté i jezdci v osobních vozech a kamionech.

Několik příkladů:

Týmy BMW a Nissan používají k utěsnění celé řady šroubů anaerobní zajištění závitů Loctite® 243. Kapalné zajištění závitů Loctite® spolehlivě zabezpečí závitový upevňovací materiál před uvolněním v důsledku vibrací a chrání závity před korozí.
Těsnění přírub Loctite® 548 pomohlo utěsnit pouzdro pneumatického zámku diferenciálu na kamionu Renault. Tým KTM Repsol použil vteřinové lepidlo Loctite® 435 ke spojení pryžového těsnicího kroužku a pouzdra ventilátoru chladiče.


Při výměně rozbitých čelních skel několika kamionů MAN byl použit Terostat-8630 2K HMLC. Bezpečná jízda je možná již pět hodin po vlepení skla. Při výměně čelního skla Land Roveru Freelander byl použit Terostat 9000 PL, nové zasklívací lepidlo bez obsahu izokyanátů, které nevyžaduje penetraci lepených ploch. Občas se sešla dlouhá řada jezdců, kteří hledali pomoc s opravami plastových skořepin a aerodynamických krytů svých motocyklů, které popraskaly nebo se rozbily v důsledku mnoha pádů a náročného terénu.
Pomohl jim systém Teroson pro opravy plastů – lepidlo Terokal 9225 SF, čisticí přípravek Teroson FL a penetrační přípravek Terokal 150. V náročných podmínkách soutěže dokonale obstál.

* * * *
“Henkel – A Brand like a Friend.” Henkel je vedoucí výrobce značek a technologií, díky kterým je lidský život snazší, lepší a krásnější. Henkel působí ve třech strategických oblastech – péče o domácnost, kosmetika a lepidla, tmely a povrchové úpravy. Ve fiskálním roce 2006 dosáhl Henkel obratu ve výši 12,74 miliard euro. Henkel zaměstnává více než 50 000 zaměstnanců. Lidé ve více než 125 zemích důvěřují značkám a technologiím od firmy Henkel.
V České republice působí společnost Henkel ve všech třech strategických oblastech již od roku 1991. Na českém trhu prodává firma Henkel ČR produkty více než 50 značek a zaměstnává 250 zaměstnanců.¨


Henkel ČR

 

PR


 
 
Fotogalerie:   Setkání mistrů Sosnová 2007, foto Pavel Douša

 
zvětšit

 
zvětšit

 
zvětšit

 
zvětšit

 
 

© 2008 Webfarm s.r.o. - info@webfarm.cz - ISSN 1803-1692 - rss/xml doudoune canada goose pas cher  canada goose pas cher   canada goose Schweiz  Belstaff Leather Jackets canada goose