AZ pneu Rally Jeseníky 2007 vyhrála posádka Viktor Szabó, Vladimír Tichý (soutěžící Viktor Szabó) na voze Mitsubishi Lancer EVO IX. Na druhém místě skončila se ztrátou 3,5 sekundy dvojice Jan Jelínek, Miroslav Kotěna (soutěžící Pospa Rally Team) rovnqž na voze Mitsubishi Lancer EVO IX a třetí místo obsadila posádka Lumír Firla, Pavel Švajda (soutěžící ASK Formule Havířov) s vozem Mitsubishi Lancer EVO VII. Rally Jeseníky se obnovila po dvaceti letech a započítávala se do MIO GPS Mistrovství České republiky 2007, K4 Pohár České republiky v rally 2007 a zároveň se jela jako volná rally historických automobilů.
Závěrečný mistrovský rallysprint měl dramatický průběh od začátku až do konce. Hned na třetí rychlostní zkoušce skončil mimo trať letošní rallysprintový mistr Karel Trněný (Škoda Fabia WRC), na stejném místě skončil i Martin Kožmín (Mitsubishi Lancer EVO VII). Kvůli technickým problémům skončili Jan Sýkora (Mitsubishi Lancer EVO IX), Vladimír Berger (Škoda Octavia), Tomáš Kůrka (Mitsubishi Lancer EVO VII). Petr Hozák (Mitsubishi Lancer EVO IX) byl vyloučen dle rozhodnutí sportovních komisařů.
Až do páté rychlostní zkoušky vedl od úvodních kilometrů Jaroslav Orsák (Mitsubishi Lancer EVO IX), nicméně defekt ho připravil při druhém průjezdu v Dalově o vedení v rally. Po šesté rychlostní zkoušce měli Jelínek a Szabó naprosto shodný čas a v dalších erzetách se přetahovali o sekundy. Do čela se dostal Jelínek, nicméně po 8. rychlostním testu šel do vedení Szabó a zůstal na něm až do cíle. Szabó získal ve Šternberku své premiérové vítězství v absolutním pořadí a získal titul vicemistra pro letošní rok v rallysprintech.
V hodnocení K4 Pohár České republiky v rally 2007 vyhrál Rally Jeseníky Martin Vlček (Subaru Impreza STi), druhý skončil Jiří Hendrich (Mitsubishi Lancer EVO VI) a bronzovou příčku obsadil Petr Leher (Subaru Impreza STi). Volný pohár pořadatele vyhrál Aleš Jirátko na voze BMW 2002 TI. Do AZ pneu Rally Jeseníky bylo převzato celkem 102 posádek, na startu se objevilo 101 vozů, cílovou rampu spatřilo 73 posádek.
Konečné pořadí AZ pneu Rally Jeseníky (po 9. RZ):
- Szabó – Tichý (Mitsubishi Lancer EVO IX) 42:37,6 min
- Jelínek – Kotěna (Mitsubishi Lancer EVO IX) + 3,5 s
- Firla – Švajda (Mitsubishi Lancer EVO VII) + 5,2 s
- Orsák – Vajík (Mitsubishi Lancer EVO IX) + 6,9 s
- Pantálek – Novák (Mitsubishi Lancer EVO VIII) + 18,5 s
- Červenka – Rajnoha (Mitsubishi Lancer EVO IX) + 28,1 s
- Tošovský - Sláma (Mitsubishi Lancer EVO IX) + 33,6 s
- Minařík – Semela (Fiat Punto S1600) + 37,9 s
- Poulík – Jugas (Mitsubishi Lancer EVO VII) + 1:11,5 min
- Trnovec – Kárník (Mitsubishi Lancer EVO IX) + 1:27,3 min
Vítězové RZ: 6 – Orsák, 1 – Trněný, Pantálek, Firla
MIO GPS Mistrovství ČR ve sprintrally 2007:
1. Szabó – Tichý (Mitsubishi Lancer EVO IX) 42:37,6 min
2. Jelínek – Kotěna (Mitsubishi Lancer EVO IX) + 3,5 s
3. Firla – Švajda (Mitsubishi Lancer EVO VII) + 5,2 s
4. Pantálek – Novák (Mitsubishi Lancer EVO VIII) + 18,5 s
5. Červenka – Rajnoha (Mitsubishi Lancer EVO IX) + 28,1 s
6. Tošovský - Sláma (Mitsubishi Lancer EVO IX) + 33,6 s
7. Minařík – Semela (Fiat Punto S1600) + 37,9 s
8. Poulík – Jugas (Mitsubishi Lancer EVO VII) + 1:11,5 min
9. Trnovec – Kárník (Mitsubishi Lancer EVO IX) + 1:27,3 min
10.Zedník – Pražák (Ford Fiesta S1600) + 1:31,1 min
K4 Pohár České republiky v rally 2007:
1. Vlček – Pešek (Subaru Impreza WRX) 45:21,0 min
2. J. Hedrich – D. Hendrich (Mitsubishi Lancer EVO VI) + 37,7 s
3. Leher – Skořepa (Subaru Impreza STi) + 47,0 s
4. Janota – Rada (Opel Ascona) + 1:50,1 min
5. Čaloun – Klimeš (Ford Escort Cosworth) + 2:00,3 min