www.car.cz
 

Jan Šlehofer ( Punto S 1600) v Jeseníkách letos poprvé nespatřil cíl
     13.10.2007 09:19 - tisková zpráva


Kdyňský pilot Jan Šlehofer se doposud v letošní sezóně prezentoval stoprocentní spolehlivostí. První nedokončenou soutěž zaznamenal až při AZ Pneu Rally Jeseníky, která uzavírala seriál šampionátu sprintrally. Mrzet ho to může především s ohledem na boj o titul v kategorii Junior 2000.

 
V okolí Šternberka se Jan Šlehofer představil již tradičně s vozem Fiat Punto S1600 plzeňského ROTO týmu. Na sedadle spolujezdce však nahradil Zbyňka Soběharta zkušený Tomáš Singer. Na společném startu s panem Singerem jsme se dohodli především kvůli jeho zkušenostem s rozpisem a stylem jízdy s technikou Super 1600. Byla to vlastně reciproční výměna spolujezdců, protože na nedávné Příbrami startoval Zbyňda s Jiřím Skoupilem,“ vysvětluje Honza změnu na „horkém“ sedadle. Zbyněk Soběhart se účastnil seznamovacích jízd s Honzou a Tomášem a uvítal několik cenných rad.
 
Vstup do soutěže se Honzovi příliš nevydařil. Volba mokrých pneumatik se neukázala optimální. Po první sekci z toho bylo až sedmé místo v početně obsazené třídě A6. Sedmou pozici drželi Honza s Tomášem i po druhých průjezdech trojicí vložek. Na čtvrtého Jiřího Vlčka však ztráceli pouhých 8,7 sekundy.Soutěž se pro nás a tým ROTO začala vyvíjet dobře. Ovšem s výjimkou mé jízdy. Na kluzké trati jsem jel s technikou S1600 poprvé a obával jsem se především lesních úseků. Proto jsem pro úvodní sekci zvolil mokré obutí. Ukázalo se to jako špatná volba. Trochu nás zarazilo podivné přidělování časů na třetí erzetě, jedoucí se po havárii manželů Kožmínových volným průjezdem.
 
Na druhou sekci jsme se rozhodli pro intermedia. Soupeři nám přesto hodně nadělovali. Pro poslední rundu jsme zariskovali a konečně obuli suché pneumatiky. Byli jsme odhodláni ukrojit z naší ztráty co nejvíce. Už na sedmé erzetě nám však vystavila stop před závodem preventivně vyměněná poloosa,“ přiznává Honza svůj až přehnaný respekt z obtížných podmínek.
 
Přestože cílovou rampu poprvé v sezóně nespatřil, nasbíral jeden z kandidátů na zisk titulu ve třídě Junior 2000 mnoho cenných zkušeností. „Chtěl bych moc poděkovat panu Singerovi za velmi užitečné rady. V budoucnu z nich budu jistě hodně čerpat. Dále děkuji panu Svobodovi a mechanikům týmu ROTO za další šanci startovat s vozem S1600 a týmu RSP a rodině za podporu. Zároveň bych rád vyjádřil své přání brzkého uzdravení a návratu na závodní tratě Martinu Semerádovi a Bohouši Ceplechovi, postiženým nehodou na přejezdu,“ končí Jan Šlehofer své hodnocení závěrečného podniku MČR sprintrally.
 
 
Vlastimil Resl
Motorsport-review.cz
 
Tisková zpráva posádky Jan Šlehofer – Tomáš Singer

 
 
Fotogalerie:   Jeseníky 2007 - havárie Trněného a Kožmína objektivem Pavla Malého

 
 

© 2008 Webfarm s.r.o. - info@webfarm.cz - ISSN 1803-1692 - rss/xml doudoune canada goose pas cher  canada goose pas cher   canada goose Schweiz  Belstaff Leather Jackets canada goose