Classic Rallye Vlašim - konec ČMPR? Dost se toho nepovedlo Pavel Jelínek
Classic Rallye Vlašim - konec ČMPR?
Přinášíme zajímavý ( i když smutný..) článek spolujezdce Ludvíka Otty, svědčící o tom, že v seriálu amatérských rallye není situace úplně ideální. Více o těchto soutěžích se můžete dočíst na wwww.cmpr.cz
Dne 17.6.2004 jsem se vydal na trénink V.Classic Rallye Vlašim jako spolujezdec Ludvíka Otty. Přiznám se, že se mi moc nechtělo, jak z pracovních důvodů, tak i z obav z připravenosti závodů, o kterém jsem pochyboval od samého zařazení do kalendáře ČMPR pro tento rok.
Mé obavy se začaly naplňovat ihned po příjezdu do Vlašimi a zastávce v autoservisu Hedrich ( nic společného s posádkou Hendrich st.- Hendrich mladší ), kde jsem si přijel vyzvednou itinerář závodu. Jeho kvalitu jsem si spojil s tím, že vzhledem k rozpočtu chtěl pořadatel ušetřit nějakou korunu. Více mne však překvapilo, že v podstatě jsme byli majitelem autoservisu vyzváni, abychom si tam vzali tamhleto a podepsali tamhleto a tamhleto. Do toho telefonát pana ing.Pistulky, že RZ 2,5,8 se zkracuje cca a 1,5 km a že se na start přijíždí ke křižovatce z leva se slovy: „ Napiš to tam na papír a ať to podepíšou „. Dobrá, řekl jsem si, a načmáral tam na papír požadavek pořadatele ( ? ) s tím, že jsem mu sdělil, že si už několik lidí vyzvedlo itinerář a že by bylo záhodno to oznámit i těmto.
Vydali jsme se s Ludvou trénovat. Co na tom, že nám „nějak“ neseděli vzdálenosti v jednotlivých pozicích, že odbočky byly značeny na opačnou stranu, než se mělo doopravdy jet, naštěstí jsem se malinko v této oblasti vyznal ( díky častým cestám do Pacova a zpět různými zkratkami ) a měli jsme samozřejmě mapu ČR ve voze. Takže se nám poměrně dařilo vše najít a postupně trénovat.
Po obědě jsme se vydali opět trénovat a zastavili jsme před jednou RZ s ostatními kolegy a kamarády poklábosit. Ponadávali jsme si nad itíkem, Ludvíček rozdal pár rad a příhod ze svého „soutěžáckého života“ a ejhle, najednou se dozvídáme o změně místa servisu! Hm, říkáme si a doufáme, že dostaneme nějaké prováděcí ustanovení. Do toho nám přichází SMS o výše uvedených změnách o zkrácení RZ.
Trénujeme dál a mám telefonát pana Pistulky, že ty změny o zkrácení nejsou na uvedených RZ,ale na RZ 4,7,10. Dobrá, říkám si. V pozdní odpoledne se po dalším poklábosení z posádkami dozvídáme, že servis nebude tam, ani tam, ale zase jinde. Dotrénujeme a vracíme se do Vlašimi na koupaliště, kde by měl být údajně servis. Čekám na kolegu z práce, který mne má vyzvednou a odvést zpět do Prahy a tak pomáhám vyložit Karlovi Švecovi rampu, kterou dovezl a půjčil panu Pistulkovi. Mezi tím jsem svědkem rozčílení pana Pistulky, že časomíra má stát 60 tis., a že to teda ne. I já říkám, že to je „nálož, bohužel ještě nevím, co zatím je. To se dozvídám o něco později, když přijíždí Láďa Just (hlavní časoměřič ) a z legrace ho nazývám nenažrancem. Koukám, že se ho to dotklo, ale vzápětí mi to vysvětluje.
Bohužel se nebyl schopen dohodnout s pořadatelem na počtu lidí, které bude schopen pořadatel dodat. Nebrali mu telefon, odmítali s ním komunikovat. Tomuto vysvětlení je přítomen pan Pistulka, který na to reaguje slovy: „ to není pravda a k tomuto se nehodlám dál vyjadřovat“ a utíká pryč. Prý je tam na to ředitel závodu ( později se od tohoto dozvídám, že byl pouze v podstatě nastrčená osoba hozená do vody ). Takto ještě později vidím reagovat pana Pistulku několikrát. Odjíždím do Prahy s pocitem, že se závod jistě neodjede.
Nebudu dál popisovat, co bylo, Ti, co tam byli, ví své, ostatní nebudu zdržovat. Jen snad pro celkový obrázek- časomíra ještě v 00:48 v sobotu ráno neměla kde spát, samozřejmě pana Pistulku to nezajímalo, protože on to domluvil. Ale to, že to bylo v zavšivených špinavých chatkách a že bohužel nebyl schopen časomíře sdělit, že by si měli vzít alespoň spacáky…to je už vedlejší. Jdu spát s pocitem, že dnes ( sobota ) nám nebude mít kdo měřit časy.
Bohužel závod byl plný emocí a vzteku, k čemu jistě nepřidali výroky pana Pistulky na FAS a Pavla Nedvěda ( mohli v podstatě dle jeho slov za vše ), což vedlo i k fyzickému napadení i mezi kolegy soutěžáky, což mne hodně mrzelo. Ve všem byl bordel a chaos, jen pan Pistulka byl pořád cool a ready s hlavou nahoře. Vyhlášení se rovnalo ostudě, nehledě na to, že se do poslední chvíle nevědělo, kde bude. Když jsem odjížděl v sobotu ve 20:00 z Vlašimi, bylo mi líto postávajících časoměřičů, kteří čekali na své peníze. Pan Pistulka se po „anglicku“ vytratil.
Toto vše mne vede k jednomu zamyšlení. Nepohřbil ředitel AAS a organizátor rallye Vlašim ČMPR? Ten, kdo byl v Praze před měsícem a půl a slyšel pana Pistulku vykřikovat jeho vzletmé bonmoty a já nevím co ještě a pak viděl, co udělal, jak mu muselo být? Jak může mít tento člověk vůbec odvahu dál setrvávat ve funkci a rvát se o ni? Nevím, Lojzo, Pavle a Libore, jestli tohle není důvod, proč okamžitě skončit a přepustit prostor lidem, kteří budou chtít pomoci ČMPR! ( i když možná díky P.Nedvědovi jsme odjeli to, co jsme vůbec odjeli ) I Vám jezdcům to nevadí? Divím se, že jste Pistulku hned nezlynčovali na místě.
Závěr: Vážený pane Pistulka, pokud máte kousek cti a rozumu, měl by jste se všem jezdům veřejně omluvit za to, co jste provedl a všem zaslat část startovného zpět!! Jste namyšlený ignorant, který pokazil minimálně 100 lidem víkend, obral je o rodinné a jiné úspory, vzal jim spoustu času a hlavně…..chuť věřit, že ČMPR nezanikne a bude fungovat!! Okamžitě odstupte z vedení AAS a už se v ČMPR ani neukazujte. A požádal bych i ty, kteří mají k tomu co říct ( Karel Švec a další ), aby jste se k tomu vyjádřili, jak jste slíbili.
Jakub Denk, posádka č.2
www.cmpr.cz
|