Tým RSP na premiérové Drahanské rallye velmi spokojen tisková zpráva
Dvojnásobný úspěch Rallye Sport Promotion
Tým Rallye Sport Promotion přivezl na První ročník Rallye Drahanská Vrchovina, zařazený do letošního seriálu ČMPR jako pátý díl čtyři vozy.
Ford Escort Cosworth pilotovaný stálou posádkou, Jirka Rozsypal - Honza Paulik , Ford Focus s Milany Šindelářem a Varvažovským. Dalšími vozy byli Fiat Bravo HGT do jehož kokpitu usedl letos teprve po druhé Miloš Vrtal s Mirkem Smolíkem a Seat Ibiza Karla Švece s Mílou Hasilem. Plánovaná účast ve všech vypsaných třídách se tedy nakonec nekonala, v poslední chvíli musel účast odříct Láďa Belinger s Felícií.
Jirka Rozsypal zajížděl od první RZ pravidelně čtvrté, páté a v druhé polovině závodu už třetí časy. V druhé polovině závodu se na třetím místě definitivně usadil a sváděl tuhé boje s před ním jedoucím Hendrichem s Mitsubishi EVO 6 a ze čtvrté pozice útočícím Popelkou s Cosworthem.
Pořadí v cíli nakonec vypadalo takto. Vítězem se stal Flídr s Ehlem na Mitsubishi. Hendrich jedoucí druhý svůj nepatrný náskok v závěru ještě zvýšil na konečných 17 vteřin, a letos smůlou provázená posádka Jirka Rozsypal s Honzou Paulikem nakonec po velkém boji až do posledního testu s Popelkou nakonec uhájila o 6 vteřin třetí místo v absolutním pořadí v rámci čmpr.
Ve třídě SA 3 zastupoval Rallye Sport Promotion Miloš Vrtal s Fiatem Bravo HGT. Do soutěžního vozu usedal po půl roční pauze. Naposledy startoval letos na Rally Vysočina v Okříškách, kde dovezl Fiat Bravo na třetím místě ve třídě A7. V úvodu soutěže začal opatrně, v prvním servisu byl však po rozboru dosažených časů ostatních konkurentů ve třídě ze svého výkonu velmi zklamaný .
Po zrychlení v RZ 4 ,kde zajel čas srovnatelný se špičkou třídy, ale v RZ 5 nedobrzdil do jedné z náročných zatáček a poškodil vůz o svodidla. RZ sice s velkou ztrátou dokončil, ale v časové kontrole byla posádka nucena vzhledem k rozsahu poškození odevzdat jízdní výkaz.
Druhým zástupcem v této třídě byl Karel Švec s Mílou Hasilem jedoucí se Seatem Ibizou. S novým autem jeli v letošním roce v podstatě druhý závod, tak si žádné velké cíle nekladli a soutěž pojali spíše jako testování po celkové repasi vozu.
K velké škodě v opět velmi slabě obsazené třídě SA 2 měl Rallye Sport Promotion svého zástupce v tradiční posádce Milanů Šindeláře a Varvažovského s Focusem.
Litý boj , jak se v posledních podnicích stalo tradicí sváděli Milanové pouze s posádkou Dunovský - Škaloud s Hondou Civic. Vítězství v jednotlivých testech se tentokrát dělily v poměru 6:5 pro Václava Dunovského. Šindelářovi se sice podařilo pět z celkových jedenácti odjetých testů vyhrát, ale časové manko před poslední RZ činilo 21 vteřin, aby v závěru soutěže narostlo po drobné havárii a poškození zadní nápravy na celkových 40 vteřin. Třetí místo obsadila dvojice Pokladník – Lefan s Felícií.
První ročník Rallye Drahanská Vrchovina byl co do složení RZ náročný jejich rychlostí . Jinak ale byla trať složena velmi dobře bez dlouhých přejezdů. Z našeho pohledu to byl závod, který se může stát do budoucna pevnou součástí seriálu čmpr.
PRESS - Rallye Sport Promotion
|