RS Promotion na Horácku bojoval hlavně s technikou      tisková zpráva
 
 
 Rallye Sport Promotion na XV. Horácké Rally , největší soupeř – technika. 
  Ve startovní listině letošního ročníku Horácké Rallye se startovním číslem 63 nastoupil do soutěže, jejíž rychlostní zkoušky byly tentokrát situovány do okolí Třebíče a Náměště nad Oslavou Ladislav Belinger s Martinem Rérychem tradičně s Felícií skupiny A5.  
V páteční etapě, kterou absolvovali převážně po tmě, začali velice dobře. Čtvrtým časem v RZ 1. V RZ 2 , 3 a 4 zajeli třetí časy a v 5. a 6. testu ve své třídě zvítězili. V sobotu ráno startovali do závodu z první pozice. Navázali na výborný výkon z pátku a vedení ve třídě udržovali až do samého závěru soutěže. Přemožitele nenašli ještě v dalších sedmi rychlostních zkouškách, v ostatních potom dosáhli nejhůře druhých časů. Rychlou a bezchybnou jízdou budovali náskok, který před posledním testem činil více jak minutu na druhého Nováka s Fábií. 
Ve chvíli, kdy již celý tým čekal na posádku v servisní zóně, přišla zpráva „ 3 km před cílem poslední RZ se ustřihl na pravém kole spodní čep a přišli jsme o kolo, na rovině, nic se nestalo, ale je konec !!“ Nastalo obrovské zklamání. Taková je ale rallye. Po Českolipském sprintu je to druhá soutěž v řadě se stejným koncem. Věříme ale, že Láďa svojí rychlou a efektní jízdou potěšil spoustu diváků u trati. 
  Dalšími posádkami týmu Rallye Sport Promotion, startující v rámci čmpr byly Šindelář, Varvažovský s Fiestou a Rozsypal se Smolíkem s Cosworthem .  Milan Šindelář s Milanem Varvažovským přijeli do Třebíče vyzkoušet nový vůz. A jejich nová Ford Fiesta 1.6 skupiny A nejela špatně . Před soutěží však bylo jen velmi málo času na nastavení vozu. Potíže hlavně s nastavením podvozku se nepodařilo v servisu po RZ 11 odstranit a tak byli nuceni závod vzdát. 
  Jediný vůz, který přejel cílovou rampu na Třebíčském náměstí byl Ford Escort Cosworth s posádkou Jiří Rozsypal , Mirek Smolík, který na poslední chvíli zastoupil nemocného Honzu Paulika. 
  První sekce jim také příliš nevyšla. Do ranních, uklouzaných RZ nezvolili úplně správné obutí , v RZ 9 poškodili spojovací tyč řízení a vypadalo to na odstoupení. Do RZ 10 nakonec odstartovali, ale díky špatné geometrii jeli volněji. V polovině RZ 11 ještě prorazili pneumatiku a vložku dojeli na blinkry. Poškozený vůz se podařilo v servisu opravit a posádka pokračovala dále.  Dobré tempo v druhé polovině závodu jim zajistilo druhý a čtvrtý čas v RZ 15 a 16 v absolutním pořadí čmpr. Závod dokončili na sedmém místě absolutně a pátém ve třídě SA4. Bohužel, tentokrát to na víc nestačilo. 
 
  tisk info RSP - PRESS 
     
				 |