Škoda Fabia Rallye Cup pokračuje tisková zpráva
Nejméně čtyři posádky v identických vozech Škoda Fabia vstoupí při blížící se klatovské Mogul Šumava Rallye 2004 do druhé sezóny seriálu Škoda Fabia Rallye Cup.
Vyhlašovatel a promotér soutěže – s pověřením Škoda Auto je jím firma Auto Power s.r.o. – připravil pro druhý ročník Škoda Fabia Rallye Cup sedm závodů. Prvenství z roku 2003 obhajují Michal Hora a Jaroslav Pelc z týmu KBS Motorsport, přihlášeni jsou také další úspěšní účastníci minulého ročníku: Michal Fiala – Tomáš Heidenreich (JS Racing), Antonín Novák – Jiří Vajďák (AK ATC Racing Team). Nováčkem na tratích Škoda Fabia Rallye Cupu bude jablonecký pilot Vilém Kováč.
Škoda Fabia Rallye Cup je vypsán při vybraných závodech mistrovství České republiky v automobilových soutěžích. O body do poháru (v každé soutěži Škoda Fabia Rallye Cupu boduje deset nejúspěšnějších systémem: 20, 15, 12, 10, 8, 6, 4, 3, 2 a 1 bod, ze sedmi startů se každému jezdci započítává šest nejlepších výsledků) se pojede při těchto podnicích:
25. – 27. března Mogul Šumava Rallye Klatovy 30. 4. – 1. května Rallye Matador Tatry Púchov 27. – 29. května SEAT Rallye Český Krumlov 9. – 11. července Rallye Bohemia Mladá Boleslav srpen zatím neupřesněná soutěž 24. – 26. září Rallye Příbram 21. – 23. října HR XV. Horácká Rallye Třebíč
Seriál je vypsán pro soutěžící, jezdce a spolujezdce s platnou mezinárodní licencí FAS AČR pro rallye. Každý účastník musí být zapsán u promotéra poháru a jeho přihláška musí být písemně potvrzena. Všechny soutěžní vozy jsou vyrobeny dle technického předpisu a technického popisu Škoda Fabia Rallye Cupu. Vozy jsou provedeny ve stejných barvách a ve stejné grafické úpravě.
Hlavním cílem dlouhodobého projektu Škoda Fabia Rallye Cupu zůstává vytvořit finančně dostupnou a zároveň bezpečnou příležitost pro jezdce nastupující generace a umožnit tím rozvoj motoristických soutěží v masovém měřítku.
Technická specifikace vozu pro 2. ročník:
Základní verze: EVO 0: typově vychází ze sériově vyráběného vozu Škoda Fabia 1,4/50kW. Vozy jsou upraveny dle specifikace s ohledem na platnou homologaci A-5633 a tzv. variantu Kit.
Technické údaje: zdvihový objem 1397 ccm vrtání x zdvih: f75.5 x 78 mm max. výkon: 95 kW/7200 ot/min. max. točivý moment: 140 Nm/4800 ot/min.
Technický popis: karosérie s vevařeným rámem CrMo, odlehčená v souladu s přílohou „J“
podvozek tzv. 15“
brzdy sériového provedení s předním kotoučem chlazeným f288 mm a zadním nechlazeným f232 mm
tlumiče pérování a pružiny sportovní – H/P
zavěšení vyztužení sériových ramen
ostatní série (zadní náprava s vyšším stabilizačním účinkem), řízení s posilovačem, ochranný plech pod motorem
motor: proveden dle specifikace Mini-kit
převodovka: se samosvorným diferenciálem, převodová kola použita dle homologace
kola: litá 15“ rozměru 7J x 15H2
pneumatiky: Matador
vybavení: sedačky, hasicí systémy, pásy, aj. – firma OMP systém chlazení: chladič velký s dvouventilátorovou saharou elektronický řídicí systém: EFI, řídicí jednotka EURO 1
tisk info
|