Na Trojana s Řihákem se na Barumce můžete těšit s šestnáctkou 17.8.2005 09:28 - tisková zpráva
Karel Trojan spolu s Petrem Řihákem na Barumce se startovním číslem 16
Barum Rally Zlín byla vždy považována za vrchol domácí soutěžácké sezóny. Mnoho zvučných jmen ze zahraničí spolu s českými posádkami zdobilo a zdobí její startovní listiny. I letošní startovní listina je doslova nabitá jmény, při jejichž vyslovení nejednomu fanouškovi vyskočí na těle „ husí kůže“.
Ale pro mnoho dalších bude mít letošní Barumka hořkou příchuť a to díky absenci tak populární skupině A8, do niž jsou zařazeny speciály WRC. Někteří jezdci jako Václav Pech či Emil Triner se proto rozhodli ke startu v cockpitu produkčních vozů a doplní tak úplné „stádo“ startujících v této skupině.
„Letošní Barumka bude pro nás velice obtížná. Stačí se podívat do startovní listiny a našim fanouškům musí být jasné, že tato soutěž pro nás nebude jen tak nějaká procházka. Jednoznačný favorit v naši skupině „PVček“ podle mého není - vítězem se může stát hned několik posádek. My se samozřejmě budeme snažit jet na doraz a „rovinu“ s těmi nejlepšími. Rádi bychom porazili Václava Arazima, od kterého nás v celkovém pořadí dělí 11 bodů.“
Karel s Petrem budou na tratích v okolí Zlína bojovat se svou EVO VII v teamových barvách ČKD URBAN PNEU RALLY TEAMU. Karel tak opět usedne za volant vozu, se kterým už bohužel nebude moci bavit diváky takovým stylem jako v Pačejově, kde spolu s Danem Vodičkou udělali ze svého vystoupení s Octávií WRC oku lahodící show.
Ani Petr však nezahálel a s bratrem se svezli na pěkné soutěži ČMPR ve Šternberku, kde skončili čtvrtí absolutně a druzí ve své třídě. Na Barumce však půjde doslova „o všechno“ a jakékoliv klopýtnutí či technický problém může zásadně ovlivnit celkové pořadí produkčních vozů.
„Auto by mělo být připravené na 100%. Před následující soutěží prošla repasí ta naše zlobivá převodovka a diferenciály. Doufáme, že se nám nepříjemnosti spojené s funkčností těchto i jiných komponentů vyhnou a budeme velice rádi, pokud nás nepostihne nějaký defekt. Na výdrži techniky bude velice záležet, protože letošní tratě jsou velmi náročné.”
Ačkoliv speciály WRC nepojedou, neznamená to, že divák bude ochuzen. Souboje jak ve třídách, tak mezi sebou, především Super 1600 a produkčních vozů slibují zajímavou podívanou.
Na Karla s Petrem čeká bezmála 265 ostrých kilometrů s 29 kilometrovým průjezdem RZ Troják, před kterou má mnoho jezdců respekt. Nezbývá mi, než oběma a celému teamu držet pěsti a přát si, ať “kluci” zajedou co nejlepší výsledek.
Daddy & Karel Trojan Communication
www.kareltrojan.com
|