První posádky již pořadatele kontaktovaly, i když v současné době je přihlášena jen desítka zájemců o start. Největší nápor ale bývá vždy těsně před uzávěrkou přihlášek, do které zbývají ještě více než dva týdny (3. dubna 2006). Takže zatím je na sekretariátu soutěže pověstný klid před bouří …
Ze zajímavých již přihlášených posádek můžeme jmenovat kroměřížského Petra Zedníka s novinkou našich tratí, vozem Ford Fiesta Super 1600, či dalšího Moraváka Vladimíra Barvíka s Mitsubishi Lancer EVO VI. Zcela prvními přihlášenými byla rakouská posádka Johann Drapela - Corina Konrad-Lustig. A tak zároveň připomínáme možnost startu slovenských i rakouských posádek, které to do místa soutěže mimochodem mají velmi blízko. Rally je totiž zařazena jako volný zónový podnik pro všechny jezdce z EU, navíc byla dodatečně schválena jako volný závod historických automobilů.
„Také letos pojedeme o velmi zajímavou cenu. Bude jí 25 procentní sleva pro vítěze na nákup nového nákladního automobilu značky IVECO, které naše společnost prodává. Stejně jako vloni si vítěz může vybrat kterýkoliv vůz z naší široké nabídky. Na všechny dostane uvedenou slevu,“ prozradil šéf pořadatelů a zároveň ředitel IVECO Moravia Martin Rada.
A doplnit můžeme, že loňský vítěz Roman Odložilík, který absolutně vyhrál s Renaultem Clio S 1600, nabídky využil a nedávno si objednal vůz IVECO Euro Cargo 75 E18, který bude používat jako servisní vozidlo. Rozdíl mezi obvyklou prodejní a kupní cenou v tomto případě činil rovných 230 000 Kč, což je zároveň hodnota jeho výhry. Vůz je v současné době ve výrobě a upravuje se do typických bleděmodrých barev Odložilíkova týmu. Loňský vítěz se na druhý podnik ve sprintech rovněž chystá, i když je zřejmé, že konkurence bude mnohem silnější, než vloni a že tedy obhajoba celkové zlata je spíše nereálná. „Hned potom odjíždíme na Evropu, chtěli bychom jet celý seriál,“ prozradil Roman Odložilík.
Soutěž mezi vinicemi je vůbec pro Trumf Rally Team velmi úspěšná. Jejím vítězem je rovněž Odložilíkův týmový kolega Pavel Valoušek, který zde při premiérovém ročníku startoval a vyhrál s vozem Toyota Corolla WRC.
Nejkratší a zároveň úvodní rychlostní zkouška dubnové AGROTEC WÜRTH rally 2006 měří zhruba 9 km, v pořadí druhá pak přes 13 km a nejdelší je třetí úsek s více než 15ti km. Po této trojici RZ bude následovat servisní pauza a po ní posádky opět vyrazí na druhý průjezd této trojice úseků. Celková délka rally je 76 km
Start je v osm hodin ráno na hustopečském Dukelském náměstí, přičemž první vozidlo bude na cílové rampě na stejném místě očekáváno hodinu po poledni. Soutěž se pojede v sobotu 15. dubna 2006.
Přihlášky v elektronické podobě i zvláštní ustanovení s časovým harmonogramem jsou k dispozici na oficiálních internetových stránkách soutěže - http://www.agrotecautoklub.cz/. Mapy i další potřebné informace zde najdou zájemci průběžně v následujících týdnech.
Také třetí podnik sprintrally se pojede na jihu Moravy a na dohled Brna. Zhruba měsíc po soutěži mezi vinicemi to bude Eurostroj rally Tišnov 2006 v okolí Tišnova.
Oficiální stránky: http://www.AGROTECautoklub.cz/
http://www.AGROTEC.cz/
Hlavní partneři akce jsou: generální sponzor: Würth
Hlavní sponzoři: Eurotel, CAC LEASING, CASTROL, Česká pojišťovna
Tisková informace 2. AGROTEC WÜRTH rally 2006 č.4
V Brně 16. března 2006
Pavel Jelínek
Media servis
www.car.cz , www.motormix.cz
Časový harmonogram II. Agrotec Würth Rally Hustopeče 2006
Sobota 15. dubna 2006
RZ 1 Uherčická 9,24 km 8:21 hod.
RZ 2 Divácká 13,23 km 8:39
RZ 3 Velkopavlovická 15,31 km 9:03
RZ 4 Uherčická 9,24 km 11:02
RZ 5 Divácká 13,23 km 11:20
RZ 6 Velkopavlovická 15,31 km 11:44
Celková délka 75,56 km
Program 2. AGROTEC WÜRTH rally 2006
Zahájení příjmu přihlášek
Místo: Agrotec autoklub v AČR, Brněnská 74, 693 01 Hustopeče
Datum: 6. 3. 2006
Čas: 8,00 hod
Uzávěrka přihlášek:
Místo: Agrotec autoklub v AČR, Brněnská 74, 693 01 Hustopeče
Datum: 3. 4. 2006
Čas: 24,00 hod
Zveřejnění itineráře a mapy trati:
Místo: tiskoviny rally a internetové servery
Datum a čas: 3.4.2006
Administrativní přejímka:
Místo: Agrotec a.s., U dálnice 2, 693 01 Hustopeče (areál IVECO)
Datum: 14. 4. 2006
Čas: od 13,00 hod do 17,30 hod
Technická přejímka – plombování a značení:
Místo: Agrotec a.s., U dálnice 2, 693 01 Hustopeče (areál IVECO)
Datum: 14. 4. 2006
Čas: od 13,30 hod do 18,00 hod
Start rally:
Místo: Hustopeče, Dukelské náměstí
Datum: 15. 4. 2006
Čas: 8,00 hod (čas 1. vozidla)
Cíl rally:
Místo: Hustopeče, Dukelské náměstí
Datum: 15. 4. 2006
Čas: 13,14 hod (čas 1. vozidla)
Vyhlášení výsledků – rozdílení cen:
Místo: hotel CENTRO, Hustopeče
Datum: 15. 4. 2006
Čas: 17.30 hod
Jméno pořadatele:
Agrotec autoklub v AČR, Brněnská 74, 693 01 Hustopeče
ve spolupráci s Agrotec a.s., Brněnská 74, 693 01 Hustopeče
Vypsané skupiny a objemové třídy:
• Absolutní klasifikace automobilů podle čl. 1.2
• Produkční vozy (N4 a Super 2000 Rally)
• Super 1600 (vozy varianty KS a VK<1600 cm3)
Vozy homologované jako „Kit car“ (VK) s objemem 1400 až 1600 cm³ mohou být přijaty, pokud budou plně odpovídat článku 255.6.2 „Váhy“ Přílohy J.
• Junior 2000 (vozidla skupiny A nebo N s atmosférickým motorem do 2000 cm3 a jednou poháněnou nápravou, která jsou řízena jezdci do 25 let)
• Skupina A (bez ohledu na objemovou třídu - A7 bez VK>1600 cm3, A6, S1600, A5)
Vozy homologované jako „Kit car“ s objemem 1400 až 1600 cm³ mohou být přijaty, pokud budou plně odpovídat článku 255.6.2 „Váhy“ Přílohy J.
• Skupina N (bez ohledu na objemovou třídu - N3, N2, N1)
Vypsané objemové třídy ve skupinách:
Skupina N: třída 1: do 1400 cm3
třída 2: 1401 - 1600 cm3
třída 3: 1601 - 2000 cm3
Skupina A: třída 5: do 1400 cm3
třída 6: 1401 - 1600 cm3 bez S1600
třída 7: 1601 - 2000 cm3 bez VK>1600 cm3
Třída D9: vozidla s dieselovým motorem v provedení podle platných předpisů FIA s možností maximálně povolených úprav do skupiny A. Vozy třídy D9 budou hodnoceny ve skupině A (třída A7) a v samostatné klasifikaci D9.
• Historické automobily
Adresa spojení: Agrotec autoklub v AČR
Brněnská 74
693 01 Hustopeče
tel: +420 519 402 308-9
fax: +420 519 402 308
mobil: +420 723 635 610,+420 602 721 314
e-mail: rcerna@agrotec.cz