Letošní Příbram byla pro Šilhu (Peugeot 206 RC) plná trápení 14.10.2006 19:45 - tisková zpráva
Rozhodně jinak si představoval vystoupení na domácí půdě za volantem nového Peugeotu 206 RC Josef Šilha. Po neustálých technických potížích musel dokonce dvakrát ze závodu odstoupit.
Průběh celé Fuchs Oil Rally Příbram předznamenaly už úvodní kilometry. „Hned od začátku jsme měli problémy s brzdami. Jsou velmi nevyzpytatelné, pedál je střídavě gumový a tvrdý, pak se prošlápne až na podlahu. Špatně byl nastavený také diferenciál a auto šlo v zatáčkách po předku ven,“ popisoval všechna trápení pražský jezdec.
Potíže vyvrcholily za cílem RZ3, kdy po průletu fotobuňkou zapadnul peugeot do příkopy, při čemž došly k újmě ventilátory. Naštěstí se Šilhovi podařilo poškozený vůz dovézt až do servisu. Při péči o znovuoživení peugeota pak byl pohled do výsledků, kde posádce patřilo čtvrté místo ve třídě, pouze informativní. Tři minuty zdržení v servisu navíc znamenaly další půlminutové manko na soupeře. Drama přišlo před startem RZ6.
„V důsledku nefunkčních ventilátorů se nám uvařil motor. Už jsme ohlásili odstoupení, po jedenácti minutách jsme ale dolili vodu a zkusili ještě pokračovat. Zajeli jsme dokonce jeden druhý čas,“ hledal pozitiva Šilha. Přesto první den nedokončil a musel využít superrally.
Druhá etapa měla pro posádku Šilha–Brixí ještě kratší trvání. Konečná přišla už na druhé nedělní vložce. „Tolik zkoušený motor už řekl dost. Teplota oleje vylétla na 150 stupňů. Po rozebrání jsme zjistili, že se voda dostala do třetího a čtvrtého válce, takže jsme jeli s hodně omezeným výkonem. Byla to jedna z nejhorších soutěží, kterou jsem kdy jel.
Dopadla ale rozhodně lépe, než před dvěma lety, kdy jsem tu ‚odepsal‘ třistašestku. Teď budeme mít čas na to trochu dát auta do pořádku a najít řešení problémů s brzdami, ale i s dalšími díly. Věřím, že do příští sezony už budeme mít spolehlivější vůz,“ uzavírá pilot.
tisková zpráva
-Vicky- Media Productions
PR
|